مهر 21, 1398

4 استراتژی برای جذب بیشتر گردشگران

If you are in the tourism and hospitality industry and are looking to boost your business and increase your bottom line, a better marketing strategy can help. Whether you own a hotel, restaurant, travel agency, or a transport company there are things you can do to help gain visibility, attract customers, and build a loyal following. These four tourism marketing strategies can help you figure out the best way to enhance your business and stay present in the industry.

اگر در صنعت گردشگری و میهمان نوازی قرار دارید و به دنبال تقویت مشاغل خود و افزایش خط مشی اصلی خود هستید ، یک استراتژی بهتر بازاریابی می تواند کمک کند چه صاحب هتل ، رستوران ، آژانس مسافرتی یا شرکت حمل و نقل باشید ، کارهایی وجود دارد که می توانید برای جلب دید ، جذب مشتری و ایجاد زیر وفادار انجام دهید.

. این چهار استراتژی بازاریابی گردشگری می تواند به شما کمک کند بهترین راهکار برای ارتقاء مشاغل و حضور در صنعت را دریابید.

The travel and tourism industry is one of the largest in the world and has experienced stable growth over the last five years. It’s also a very fragmented industry. According to a report by IBISWorld, it’s estimated that the four main companies in this industry represent less than 10 percent of the total market share

. صنعت مسافرتی و جهانگردی یکی از بزرگترین

 در جهان است و طی پنج سال گذشته رشد پایدار را تجربه کرده است. این همچنین یک صنعت بسیار پراکنده است. طبق گزارشی از IBISWorld ، تخمین زده می شود که چهار شرکت اصلی در این صنعت کمتر از 10 درصد از کل سهم بازار را تشکیل می دهند

Many segments of the industry are dominated by small businesses and this facilitates access to all those who wish to build their own business. Given this opportunity, implementing the right tourism marketing strategies is crucial to stand out from the competition and to establish yourself as an authority in the industry

بسیاری از بخش های صنعت تحت سلطه مشاغل کوچک است و این دسترسی همه کسانی را که مایل به ایجاد مشاغل خود هستند ، تسهیل می کند. با توجه به این فرصت ، اجرای استراتژی های مناسب بازاریابی گردشگری برای کنار آمدن از رقابت و ایجاد خود به عنوان یک مقام در صنعت بسیار مهم است.

With all the available opportunities for growth and development, creating a solid marketing plan with the four following strategies can be your key to success and the difference between breaking even and making a profit.

با وجود تمام فرصت های موجود برای رشد و توسعه ، ایجاد یک برنامه بازاریابی مستحکم با چهار استراتژی زیر می تواند کلید موفقیت شما و تفاوت بین شکست حتی و ایجاد سود باشد.

#1 Apply storytelling on your social media posts

 1 داستان های سفر خود را در پست های رسانه های اجتماعی خود اعمال کنید

According to HubSpot, consumers today (among them, tourists) process more than 100,500 digital words a day. Every time they want to know something they ask Google and they can compare prices instantly in three clicks. It’s not that everyone wants to ignore your marketing messages, but given a large amount of information they are exposed to, it’s inevitable that your efforts can get lost in the shuffle. Therefore, it’s necessary to find new ways to communicate to get their attention and get them to interact with your brand.

طبق گفته HubSpot ، مصرف کنندگان امروزه (در میان آنها ، گردشگران) روزانه بیش از 100.500 کلمه دیجیتال را پردازش می کنند. هربار که می خواهند چیزی را بدانند از گوگل سؤال می کنند و می توانند قیمتها را فوراً در سه کلیک مقایسه کنند.. این طور نیست که همه بخواهند پیام های بازاریابی شما را نادیده بگیرند ، اما با توجه به مقدار زیادی از اطلاعاتی که در معرض آن قرار گرفته اند ، اجتناب ناپذیر است که تلاش های شما در این حرکات از بین بروند. لازم است راه های جدیدی برای برقراری ارتباط پیدا کنید تا توجه آنها جلب شود و آنها را به تعامل با مارک شما تبدیل کنید

In a TED Talk, Simon Sinek, founder of Start With Why, said: سیمون سینک ، بنیانگذار شروع با چرا

در گفتگوی تد اجرای این چهار استراتژی بازاریابی در زمینه گردشگری به شما کمک می کند تا دید کسب و کار خود را افزایش دهید ، مخاطبان هدف خود را جذب کنید و بازده بهتری از سرمایه گذاری در بازاریابی کسب کنید. اگرچه این تکنیک ها در بیشتر موارد در محدوده گردشگری قابل استفاده هستند ، اما نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید و روش هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب باشد.

People don’t buy what you sell, they buy why you sell it.

مردم آنچه را که می فروشید ، خریداری نمی کنند ، چرا آنها را می فروشید.

When designing your marketing messages on social media it’s not effective to only describe the characteristics of the products or services you offer.

هنگام طراحی پیام های بازاریابی خود در رسانه های اجتماعی ، فقط توصیف ویژگی های محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید موثر نیست

To effectively capture the attention of your target audience and generate more engagement, tell them why your service is made for them while also explaining what they will experience if they decide to buy your product or use your service

 . برای جلب توجه مخاطبان هدف خود و ایجاد اشتغال بیشتر ، به آنها بگویید که چرا خدمات شما برای آنها ساخته شده است و در ضمن تصمیم می گیرند که اگر تصمیم به خرید محصول شما یا استفاده از خدمات خود گرفتند ، چه تجربه خواهند کرد

In this sense, stories have enormous power. They generate empathy, transmit confidence, are easy to remember and, most importantly, are easy to share.Storytelling is a technique that allows you to link your product or service with a concrete, symbolic and emotional experience through a story and take advantage of its full potential.

به این معنا ، داستان ها قدرت عظیمی دارند. آنها همدلی ایجاد می کنند ، اعتماد به نفس را منتقل می کنند ، به راحتی به یاد می آورند و مهمتر از همه ، به اشتراک گذاری آن آسان است. پتانسیل کامل

When coming up with stories about your business, try to link them to your product or to the daily activities of your business in subtle ways and put them in your company’s social media posts.

وقتی داستانهایی در مورد شغل خود می گویید ، سعی کنید آنها را به روش های ظریف و مرتبط با فعالیت های روزانه تجارت خود پیوند دهید و آنها را در پست های رسانه های اجتماعی شرکت خود قرار دهید.

Here are some examples of tourist establishments that use this technique in their Instagram, Facebook and Twitter posts:

چند نمونه از مؤسسات توریستی که در اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر خود از این تکنیک استفاده می کنند آورده شده است:

4 استراتژی برای جذب بیشتر گردشگران

If your content on social media doesn’t get “likes” or isn’t shared on Facebook or similar platforms, another proven resource that can help you is creating a mascot or character associated with your brand that acts as the protagonist of your stories.

اگر محتوای شما در رسانه های اجتماعی “لایک” دریافت نمی کند یا در فیس بوک یا سیستم عامل های مشابه به اشتراک نمی گذارد ، منبع اثبات شده دیگری که می تواند به شما کمک کند ایجاد یک طلسم یا شخصیت مرتبط با نام تجاری شما است که به عنوان شخصیت اصلی داستانهای شما عمل می کند.

For example, the travel company Travelocity has associated a traveling gnome with their brand. He appears as the protagonist in several of their publications. In addition, this travel company has created additional social profiles for the character including a fan page on Facebook, a Twitter account and an Instagram account through which they offer exclusive discounts to their followers.

به عنوان مثال ، شرکت مسافرتی Travelocity یک گنوم مسافرتی را با مارک آنها مرتبط کرده است. او در بسیاری از انتشارات خود به عنوان شخصیت اصلی ظاهر می شود. علاوه بر این ، این شرکت مسافرتی پروفایل های اجتماعی دیگری را برای شخصیت ایجاد کرده است از جمله صفحه فن در فیس بوک ، یک حساب توییتر و یک حساب اینستاگرام که از طریق آنها تخفیف ویژه ای را برای پیروان خود ارائه می دهند.

In this way, they manage to promote their trips in an entertaining way that captures the attention of the users, generates engagement and manages to create a community of fans around their character and, therefore, around their brand. On Twitter alone, they’ve got more than 210,000 followers.

از این طریق ، آنها می توانند سفرهای خود را به شیوه ای سرگرم کننده ترویج دهند که توجه کاربران را به خود جلب کند ، مشغول ایجاد کنند و موفق شوند جامعه ای از طرفداران خود را پیرامون شخصیت خود و به همین دلیل پیرامون نام تجاری خود ایجاد کنند. فقط در توییتر ، آنها بیش از 210،000 دنبال کننده دارند.

#2 Use augmented reality to offer memorable experiences

 2 از واقعیت افزوده برای ارائه تجربیات به یاد ماندنی استفاده کنید

Within the tourism sector, offering an incredible experience is essential to get customers to remember you, recommend your brand or use your service again. Using new technologies such as augmented reality in your marketing strategy can help you create innovative and memorable experiences for your visitors and, at the same time, differentiate yourself from your competitors.

در بخش گردشگری ، ارائه یک تجربه باورنکردنی بسیار مهم است تا مشتریان بتوانند شما را به خاطر بسپارند ، مارک خود را توصیه کنند یا دوباره از خدمات خود استفاده کنند. استفاده از فناوری های جدید مانند واقعیت افزوده در استراتژی بازاریابی شما می تواند به شما کمک کند تجربیات خلاقانه و به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان خود ایجاد کنید و در عین حال خود را از رقبای خود متمایز کنید.

If you’re not familiar with the term augmented reality, TechTerms provides a very simple definition:

اگر با اصطلاح واقعیت افزوده آشنا نیستید ، TechTerms تعریف بسیار ساده ای ارائه می دهد:

Augmented reality, commonly abbreviated as “AR,” is computer-generated content overlaid on a real-world environment.

واقعیت افزوده ، که معمولاً با عنوان “AR” مخفف می شود ، محتوای رایانه ای است که روی یک محیط دنیای واقعی پوشیده شده است.

Surely you’ve heard of Pokémon Go, a mobile augmented reality game whose launch in 2016 was a massive success. This game uses the GPS of your mobile to locate, capture and engage in battles with virtual creatures (Pokémon). By activating the camera, players can see these creatures through the screen as if they were in a real location. This is augmented reality.

مطمئناً درباره Pokémon Go ، یک بازی واقعیت افزوده موبایل که شنیده اید ، راه اندازی آن در سال 2016 موفقیت گسترده ای بوده است. این بازی با استفاده از GPS موبایل شما برای یافتن ، ضبط و درگیری با موجودات مجازی (Pokémon). با فعال کردن دوربین ، بازیکنان می توانند این موجودات را از طریق صفحه مشاهده کنند ، گویی در مکانی واقعی قرار دارند. این واقعیت افزوده است.

The potential of this technology in the tourism industry is enormous and many tourist establishments are already using it to offer different experiences to tourists.  According to a Zenith analysis, in 2018 the pervasiveness of smartphones will reach 66 percent, which means that more than half of the world uses a smartphone.

پتانسیل این فناوری در صنعت گردشگری بسیار زیاد است و بسیاری از مؤسسات گردشگری در حال حاضر از آن استفاده می کنند تا تجربیات متفاوتی را به گردشگران ارائه دهند. طبق تحلیل Zenith ، در سال 2018 شایع بودن تلفن های هوشمند به 66 درصد خواهد رسید ، به این معنی که بیش از نیمی از جهان از تلفن هوشمند استفاده می کنند.

Hotels were one of the first industries to apply this technology to their marketing actions. For example, the Casa Madrona Hotel in New York used this technology to show tourists walking the street the impressive balcony views of one of its 360-degree suites, as you can see in the following video:

هتل ها از نخستین صنفی بودند که این فناوری را برای اقدامات بازاریابی خود به کار گرفتند. به عنوان مثال ، هتل Casa Madrona در نیویورک از این فناوری استفاده کرده است تا گردشگران را که در خیابان قدم می زنند از مناظر چشمگیر بالکن یکی از سوئیت های 360 درجه خود استفاده کند ، همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید:

Augmented reality also offers great possibilities for the transportation industry. With a travel app with augmented reality, you could point the camera to a transport vehicle and discover your route, the next stop and places of interest you pass through, something very useful if you are a foreigner.

واقعیت افزوده همچنین امکانات بسیار خوبی برای صنعت حمل و نقل ارائه می دهد. با استفاده از یک برنامه سفر با واقعیت افزوده ، می توانید دوربین را به وسیله نقلیه حمل و نقل نشان دهید و مسیر خود ، توقف بعدی و مکانهای دیدنی را که از آن عبور می کنید ، کشف کنید ، اگر یک فرد خارجی باشید ، بسیار مفید است.

For example, the transport company, Tunnel Vision, created an app that transforms the New York subway map into an interactive guide in different languages, as you can see in the following video:

 به عنوان مثال ، شرکت حمل و نقل ، تونل ویژن ، برنامه ای را ایجاد کرد که نقشه مترو نیویورک را به یک راهنمای تعاملی به زبان های مختلف تبدیل می کند ، همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید:

According to an analysis of augmented reality published in Harvard Business Review, the three elements that allow the massive adoption of augmented reality apps are:

براساس تحلیلی از واقعیت افزوده که در Harvard Business Review منتشر شده است ، سه عنصری که امکان استفاده گسترده از برنامه های واقعیت افزوده را فراهم می آورد عبارتند از:

  1. Relevant content
  2. مطالب مرتبط
  3. A realistic and compelling interactionof the virtual with the physical environment
  4. تعامل واقع بینانه و قانع کننده از مجازی با محیط فیزیکی
  5. Aunique value that goes beyond what other technologies offer

To design a successful augmented reality app that offers a memorable experience, you must make sure it has these three elements.

  1. یک مقدار منحصر به فرد که فراتر از آنچه فن آوری های دیگر ارائه می دهند

برای طراحی یک برنامه واقعیت افزوده موفق که تجربه ای به یاد ماندنی را ارائه می دهد ، باید مطمئن شوید که این سه عنصر را دارد.

#3 Create valuable content and optimize your website for SEO

محتوای ارزشمند ایجاد کنید

و وب سایت خود را بهینه کنید SEO

According to a study by Aberdeen, conversion rates are six times higher for those who adopt content marketing than for those who don’t.

طبق مطالعه ای که توسط آبردین انجام شده است ، نرخ تبدیل برای کسانی که بازاریابی محتوا را اتخاذ می کنند شش برابر بیشتر از کسانی که نمی کنند.

Since content marketing is incredibly important, to ensure you get the best results, consider hiring an SEO specialist to help you design a tailored strategy for your business is recommended. That being said, there are things you can do on your own. Here are a few basic tips to help you create a content and SEO strategy for your tourism marketing plan.

از آنجا که بازاریابی محتوا بسیار مهم است ، برای اطمینان از بهترین نتیجه ، استخدام یک متخصص سئو را در نظر بگیرید تا به شما در طراحی یک استراتژی متناسب برای تجارت خود کمک کند. گفته می شود ، کارهایی وجود دارد که می توانید به تنهایی انجام دهید. در اینجا چند نکته اساسی برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی سئو و محتوا برای برنامه بازاریابی گردشگری ارائه شده است.

  • Include a blog on your website and publish content that provides valuable information for your target
  • وبلاگ خود را در وب سایت خود قرار دهید و مطالبی را منتشر کنید که اطلاعات ارزشمندی را برای هدف شما ارائه می دهد
  • audience: حضار
  • According to Ascend2, 72 percent of marketers say that creating relevant content was the most effective SEO tactic. Constructing high-quality content that provides valuable information about topics related to your tourism business (such as travel tips or interesting places to visit) can help you increase the authority of your website and, therefore, improve your positioning on Google.

طبق Ascend2 ،  72درصد از بازاریابان می گویند ایجاد محتوای مربوطه موثرترین تاکتیک سئو بوده است. ساخت محتوای با کیفیت بالا که اطلاعات ارزشمندی در مورد موضوعات مرتبط با تجارت گردشگری شما ارائه می دهد (مانند نکات مسافرتی یا مکانهای جالب برای بازدید) می تواند به شما در افزایش اقتدار وب سایت خود کمک کند و بنابراین موقعیت خود را در گوگل بهبود بخشید.

If you manage to publish really interesting posts, they’re more likely to be shared or linked by other sites. This way you will get high-quality inbound links that Google will look at when positioning your website. For example, Jerry’s Motel in Los Angeles incorporates a blog in its website that publishes posts with useful and practical tips for traveling to the city.

اگر موفق به انتشار پست های واقعاً جالب هستید ، احتمالاً آنها توسط سایت های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند یا پیوند می خورند. به این ترتیب پیوندهای ورودی با کیفیتی به دست می آورید که Google هنگام موقعیت یابی وب سایت شما به آنها نگاه می کند. به عنوان مثال ، متل جری در لس آنجلس وبلاگ خود را در وب سایت خود قرار می دهد که پست هایی با نکات مفید و کاربردی برای سفر به شهر منتشر می کند.

  • Choose long keywords (more than three terms) that have a high search volume and a low level of competition:
  • کلمات کلیدی طولانی (بیش از سه اصطلاح) را انتخاب کنید که از حجم جستجوی بالایی برخوردار هستند و سطح رقابت بالایی هم ندارند
  • According to WordStream, 50 percent of Internet searches have four or more words. You must make sure that the keywords you insert in your content are long and describe your business, products, services or—if it’s a blog post—the subject you are dealing with. Look at the number of times users search for them. This should be a significant figure relative to your pages’ click rates.
  • طبق گفته WordStream ،
  •  50 درصد از جستجوهای اینترنتی چهار یا چند کلمه دارند. شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی که در محتوای خود وارد می کنید طولانی است و مشاغل ، محصولات ، خدمات و یا اگر این یک پست وبلاگ است – توصیف موضوعی که با آن سروکار دارید. به تعداد دفعاتی که کاربران برای آنها جستجو می کنند نگاه کنید. این باید رقم قابل توجهی نسبت به نرخ کلیک صفحات شما باشد.

Similarly, there will be more chances of getting a good position on Google if the level of competition for your keywords is low. You have tools at your fingertips that help you discover this type of data such as the Keyword planner through Google AdWords, SEMrush or Moz

  • به همین ترتیب ، اگر سطح رقابت برای کلمات کلیدی شما پایین باشد ، شانس بیشتری برای کسب موقعیت مناسب در Google وجود دارد. شما ابزارهایی را در نوک انگشتان خود دارید که به شما کمک می کنند این نوع داده مانند برنامه ریز کلمات کلیدی را از طریق Google AdWords ، SEMrush یا Moz کشف کنید.
  • Take care of SEO on your website:
  • از SEO در وب سایت خود مراقبت کنید:
  • There are several factors that influence to a greater or lesser extent the positioning of a website on search engines like Google. SEO experts agree that for Google to position your page or your post for the keyword you have chosen, you must add it in the beginning of the title of the page, in the subtitles, in the first paragraph of the content, repeat it several times throughout the content, in the URL, in the “Alt” tags of the images and in the meta tags (the summaries that appear in the Google’s results pages).

چندین عامل وجود دارد که تا حد زیادی یا کمتر می تواند موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google را تحت تأثیر قرار دهد. کارشناسان سئو موافق هستند که برای اینکه گوگل بتواند صفحه یا پست شما را برای کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید قرار دهد ، باید آن را در ابتدای عنوان صفحه اضافه کنید ، در زیرنویس ها ، در بند اول محتوا ، چندین بار آن را تکرار کنید. در کل محتوا ، در URL ، در برچسب های “Alt” تصاویر و برچسب های متا (خلاصه ای که در صفحات نتایج Google ظاهر می شود)

On the other hand, you must also create internal links that allow users to navigate between the different pages of your website. You should also aim toget external links (those that appear on third-party websites and direct visitors to your website). Make sure that your website has a fast loading speed and that it adapts to mobile device screens (responsive design) as Google started penalizing non-responsive websites in 2015.

از طرف دیگر ، شما همچنین باید پیوندهای داخلی ایجاد کنید که به کاربران امکان دهد بین صفحات مختلف وب سایت شما حرکت کنند. همچنین باید از لینک های خارجی (مواردی که در وب سایت های شخص ثالث ظاهر می شوند و بازدید کنندگان را به وب سایت خود هدایت می کنند) فراموش کنید. مطمئن شوید که وب سایت شما دارای سرعت بارگذاری سریع است و در صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه (طراحی پاسخگو) سازگار است زیرا گوگل در سال 2015 مجازات کردن وب سایت های غیر پاسخگو را شروع کرد

  • Create long and interesting content:
  • ایجاد مطالب طولانی و جالب:
  • Content marketing has changed a lot since Google no longer recognizes short articles with superfluous content. Instead, it gives the first positions to websites that publish pages with long and substantiated content that provides interesting information about a topic. Several studies agree that longer pages or posts tend to get a better position on Google which translates into more traffic. For example, HubSpot discovered that the posts that got more organic visits were those that contained between 2,250 and 2,500 words.

 بازاریابی محتوا تغییر زیادی کرده است زیرا Google دیگر مقالات کوتاه با محتوای اضافی را نمی شناسد. درعوض ، این نخستین موقعیت را به وب سایتهایی می دهد که صفحات دارای مطالب طولانی و اثبات شده را منتشر می کنند که اطلاعات جالبی درباره یک موضوع ارائه می دهد. چندین مطالعه تأیید می كنند كه صفحات یا پست های طولانی تر تمایل به به دست آوردن موقعیت بهتری در Google دارند كه به ترافیك بیشتر تبدیل می شود. به عنوان مثال ، HubSpot دریافت که پستهایی که بازدیدهای ارگانیک بیشتری داشته اند مواردی هستند که بین 2250 تا 2500 کلمه در بر داشتند.

4 استراتژی برای جذب بیشتر گردشگران

Source: HubSpot

  • Create localized content:
  • ایجاد محتوای محلی:
  • The tourism sector is a local industry so you can take advantage of this feature to create localized content which will allow you to reduce competition and attract only your potential customers. If your tourism business is located in London, try to create content that deals with topics related to travel and tourism applied to London making sure to include the term “London” in your keywords. For example, a tourist guide agency in London can create a post about “hidden places in London that you have never visited.”

 تجارت جهانگردی شما در لندن قرار دارد ، سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که به موضوعات مربوط به مسافرت و جهانگردی مربوط به لندن می پردازد و مطمئن شوید که اصطلاح لندن را در کلمات کلیدی خود گنجانید. به عنوان مثال ، یک آژانس راهنمای گردشگری در لندن می تواند مطلبی را در مورد “مکان های مخفی در لندن که هرگز بازدید نکرده اید” ایجاد کند.

#4 Manage your reviews on TripAdvisor

نظرات خود را در مدیریت کنید TripAdvisor

TripAdvisor is the largest travel review platform in the world and has more than 450 million users and more than 570 million reviews. If you are the owner of a hotel, a restaurant, a theme park or a provider of tourist activities you should know that reviews play an important role in the tourist’s decision. A survey carried out by PhoCusWright reported that 70 percent of travelers read TripAdvisor reviews before choosing a hotel and that 53 percent do not decide to make any reservations before having read reviews.

TripAdvisor بزرگترین پلتفرم بررسی سفر در جهان است و بیش از 450 میلیون کاربر و بیش از 570 میلیون بررسی دارد. اگر صاحب هتل ، رستوران ، پارک موضوعی یا ارائه دهنده فعالیت های توریستی هستید ، باید بدانید که بررسی ها نقش مهمی در تصمیم گردشگر دارند. نظرسنجی انجام شده توسط PhoCusWright گزارش داده است كه 70 درصد از مسافران قبل از انتخاب هتل ، بررسی های مربوط به TripAdvisor را مطالعه می كنند و 53 درصد تصمیم نمی گیرند قبل از خواندن نظرات ، هیچ رزروی انجام دهند.

While it’s true that reviews can be as beneficial as they are harmful to your business, if you manage them well you can avoid having your image seriously affected by a bad review. Responding to negative comments in an assertive and polite manner is the best way to do this. The PhoCusWright survey also revealed that 87 percent of users believe that an appropriate response to a negative review improves their impression of the establishment.

اگرچه صحیح است که بررسی ها می توانند به همان اندازه مفید باشند که برای تجارت شما مضر هستند ، اگر آنها را به خوبی مدیریت کنید می توانید از اینکه در یک بررسی بد تحت تأثیر قرار بگیرید ، از تأثیر جدی تصویر خود جلوگیری کنید. پاسخگویی به نظرات منفی به طرز جنجالی و مودبانه بهترین روش برای این کار است. نظرسنجی PhoCusWright همچنین نشان داد 87٪ از کاربران معتقدند که پاسخ مناسب به یک بررسی منفی باعث افزایش تصور آنها از استقرار می شود.

However, you have to be very careful not to create the opposite effect. In order to respond successfully to a negative review you should:

با این حال ، شما باید بسیار مراقب باشید که اثر متضاد ایجاد نکنید. برای پاسخگویی با موفقیت در یک بررسی منفی باید:

  • Respond as quickly as possible
  • در اسرع وقت پاسخ دهید
  • Do it politely
  • این کار را مودبانه انجام دهید
  • Thank the user for sharing his opinion
  • از کاربر بخاطر اشتراک نظر خود سپاسگزاریم
  • Apologize, if necessary
  • در صورت لزوم عذرخواهی کنید
  • Demonstrate that your company takes user comments seriously
  • نشان دهید که شرکت شما نظرات کاربران را جدی می گیرد
  • Demonstrate that your team will be fully involved to improve the service
  • نشان دهید که تیم شما برای بهبود خدمات کاملاً درگیر است
  • Try to offer a solution whenever possible
  • سعی کنید هر زمان ممکن راه حل ارائه دهید

Here’s how the Gray Line San Francisco tour company responded cautiously to a negative review on TripAdvisor, following these recommendations:

در اینجا چگونگی پاسخ شرکت تور تور Grey Line San Francisco با احتیاط به بررسی منفی در TripAdvisor ، به دنبال این توصیه ها آمده است:

Even so, you shouldn’t see criticism as a threat since the opinions of your customers can provide you with valuable information to implement improvements in your business and thus offer a better experience to future visitors. You should also know that, according to the PhoCusWright survey, 

با این وجود ، شما نباید انتقاد را تهدید تلقی کنید زیرا نظرات مشتریان می تواند اطلاعات ارزشمندی را برای پیاده سازی پیشرفت های شغلی در اختیار شما قرار دهد و بدین ترتیب تجربه بهتری را به بازدید کنندگان آینده ارائه دهد. همچنین باید بدانید که طبق نظرسنجی PhoCusWright ،

66 percent of users tend to ignore extreme comments when they read reviews, so while positive reviews predominate, you shouldn’t worry too much about the destructive ones.

66درصد از کاربران تمایل دارند که هنگام خواندن نظرات ، نظرات شدید را نادیده بگیرند ، بنابراین اگر بررسی های مثبت حاکم است ، دیگر نباید نگران نگران کننده ها باشید.

Taking into account that the reviews are, many times, a key factor in a tourist’s decision when booking a table in a restaurant, a room in a hotel, a tour or when buying tickets for a theme park, not having a full profile on TripAdvisor means closing doors to a community of more than 450 million users willing to discover new sites and miss a great opportunity to promote your company and generate more sales.

با توجه به این که بارها بررسی ها عامل اصلی تصمیم گردشگر در هنگام رزرو میز در رستوران ، اتاق در هتل ، تور یا هنگام خرید بلیط برای پارک موضوعی ، نداشتن مشخصات کامل در TripAdvisor است. به معنای بستن درهای جامعه بیش از 450 میلیون کاربر مایل به کشف سایتهای جدید و فرصتی عالی برای ارتقاء شرکت شما و تولید بیشتر فروش است.

There are also other review platforms that are gaining popularity, such as Yelp, which currently receives about 130 million unique visits and has more than 70 million reviews.

همچنین پلتفرم های نقد و بررسی های دیگری نیز وجود دارند که محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، مانند Yelp که در حال حاضر حدود 130 میلیون بازدید منحصر به فرد دریافت می کند و بیش از 70 میلیون بررسی دارد.

Unlike TripAdvisor, Yelp is not intended exclusively for the tourism and travel industry (there are reviews on all types of businesses), but it has an important base of reviews on restaurants, hotels and other companies operating within the tourism sector. If you want to discover how to incorporate this platform into your marketing plan, read How to increase reviews on Yelp

بر خلاف TripAdvisor ، Yelp منحصراً برای صنعت گردشگری و مسافرتی در نظر گرفته نشده است (بررسی هایی در مورد انواع کسب و کار وجود دارد) ، اما این یک پایه مهم برای بررسی در مورد رستوران ها ، هتل ها و سایر شرکت هایی که در بخش گردشگری فعالیت می کنند ، دارد. اگر می خواهید نحوه ترکیب این بستر را در برنامه بازاریابی خود کشف کنید ، نحوه افزایش نظرات در Yelp را بخوانید.

The implementation of these four tourism marketing strategies will help you increase the visibility of your business, attract your target audience and get a better return on your marketing investment. Although these techniques can be applied in most cases within the tourism scope, take into account the needs of your business and choose those that best suit it.

اجرای این چهار استراتژی بازاریابی در زمینه گردشگری به شما کمک می کند تا دید کسب و کار خود را افزایش دهید ، مخاطبان هدف خود را جذب کنید و بازده بهتری از سرمایه گذاری در بازاریابی کسب کنید. اگرچه این تکنیک ها در بیشتر موارد در محدوده گردشگری قابل استفاده هستند ، اما نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید و روش هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب باشد.

منبع: شرکت گردشگری سان آی پرواز

عمومی
sunadmin
درباره sunadmin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن آزمایشی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
سبدخرید